הקליניקה שלי לטיפול זוגי ממוקמת במרחב שבין הוד השרון לכפר סבא, בחצר שקטה ונוחה להגעה מכל מקום בכפר סבא או הוד השרון והסביבה.

החניה בחצר, המקום דיסקרטי, מזמין ונגיש לנכים.

אחת הסיבות שהרבה זוגות נזקקים לטיפול או ייעוץ זוגי היא שאנחנו שבויים בדפוסי המחשבה שלנו לגבי היגיון.
איינשטיין שנחשב לאדם רציונלי אמר ש
"היגיון זה סך כול האמונות התפלות שאדם צבר עד גיל 18" .
 
מערכת האמונות שלנו צובעת את החשיבה שלנו, ואנחנו קוראים לזה הגיון.

לדוגמא גבר שגדל במשפחה מסוימת ולמד באמצעות האמירות וההתנהגות במשפחתו הגרעינית והמורחבת את העובדה ההגיונית "זה לא בסדר לצאת לטיול לחו"ל לבד". אותו בחור נחשף כפי הנראה לסיפורים שהצדיקו את המחשבה הזאת ויש בה הרבה היגיון. הוא יודע מניסיון שזוגות שבהם אחד מבני הזוג נסע לבד לחו"ל הם זוגות שרבים, בוגדים, נפרדים או בכלל זוגות שלא אוהבים. אותו אדם יהיה בטוח ויצדיק את העובדה באין סוף טענות הגיוניות ,שאישה שאוהבת לא רוצה לנסוע לבד לחו"ל", בכלל זה הגיוני שזוג אוהב ירצו לעשות הכול ביחד.

לעומת זה ילדה שגדלה להיות אישה בבית אוהב שבו האמא והאבא היו נוסעים לבדם לחו"ל כמו גם הסבא והסבתא ודודים, נחשפה לאין סוף הוכחות שהדרך הכי מיטיבה לשמר את האהבה היא הפרידות הללו, ההיגיון שלה אומר שזוג שאוהב מאפשר חופש, שנסיעות לבד לחול מחזקות את הזוגיות ויהיו לה דוגמאות והוכחות שלנסוע תמיד ביחד לחו"ל זה לא הגיוני , זה יוצר תלות, חוסר עצמאות, קנאות ובכלל מחבל בחיי הנישואין.

חלק מהתהליך של ייעוץ זוגי או טיפול זוגי  זה להעניק כלים לתקשורת בין בני זוג שרואים את העולם דרך משקפיים שונות כמו בדוגמה הפשוטה שהבאתי למעלה שאותה רבים יכולים להבין.

אלה יחסית הבעיות הקלות שאיתן מתמודדים בני זוג שמגיעים לטיפול זוגי בזמן, אבל לפעמים הפערים הם קטנים לכאורה וניתנים להתעלמות בחיי היום יום ואז מתחילה שחיקה בזוגיות. שחיקה שלפעמים מובילה למחשבות על פרידה במקרה הטוב או להתרחקות או להרבה כעסים במקרה הפחות נעים שלא אחת מסתיימים בבגידה.

אם חולפת בכם המחשבה אולי כדאי להיפרד, אם אתם מגלים שיחסי מין הפכו מעונג למטלה, אם תדירות ואיכות יחסי המין לא מספקים, אולי בכלל ישנים בחדרים נפרדים, אם אתם במריבות חוזרות בלולאה אינסופית, רבים על כסף, על משימות בבית, על שעות העבודה, על התארגנות עם הילדים, על היחסים עם ההורים שלכם  או על כל נושא אחר, אם אתם מגלים שאת ביקורתיים או בני הזוג מבקרים אתכם כל המן זה הזמן להיעזר באיש מקצוע שיעזור לכם לצאת מעצמכם. נחזור לאלברט איינשטיין שאמר בהיגיון 😊 ש"אי אפשר לפתור בעיות באמצעות אותן שיטות שיצרו אותן".

לכן  אם אתם גרים באזור הוד השרון, כפר סבא והסביבה  10 דקות נסיעה מפתח תקווה, ראש העין,  רעננה, הרצליה ורמת השרון, ואם אתם רוצים טיפול זוגי קרוב לבית זמין ונגיש מוזמנים ליצור קשר

התקשרו עכשיו

קליניקה לטיפול זוגי בהוד השרון

× ואטסאפ
דילוג לתוכן